Thursday, April 23, 2009

In fund...



Mi-am cuparat o sticla de votca,
In seara asta stau in fund...
Prefer sa ma inec...profund...
In sticla cea ispititoare,
Nevasta mea, atragatoare,
S-o sorb...pana la fund...

In noapatea asta sper sa am noroc,
Sa nu imi puna nimeni dopul,
Si sa mi inece brusc norocul,
In noaptea asta beau profund, in fund,
Si de-i va opri vreunul sticlei, stropul,
Promit ca eu am sa-l infund...

Hoinar cu sticla-mi mana pe pasune,
Vad un cioban in zare...o fi Tata,
Ii stirg, ii urlu...nimic nu pare a spune,
Si brusc imi vine sa-l infund,
Dar cad surprinzator...in fund,
Ma opresc si cuget, chiar profund,
Si realizez: asta nu-i tata,
Asta-i ciobanul...din Fundata.

Si ca sa fac si pe desteptu',
In profunizea-mi din mijloc de drum,
Inchei spunand un Post Scriptum,
"La naiba, mi s-a terminat si sticla,
Dar imi iau alta-n...Fundatica".

No comments:

Post a Comment

Relaxare muzicala

Cititorii mei pe glob