Tuesday, August 9, 2011

Fluturi de-amor


Vreau sa imi ploua cu dantela neagra,
Din coltul viselor patate,
Si sa te gust ca pe o rosie fraga,
Sa ma patez cu rosul tau la noapte.

O,tu, pacat cu ochi de zana buna,
Hai musca-ma de gat sa-ti simt buzele moi,
Imbraca-ma-n dorinta ta nebuna,
Dezbraca-ne de tot, pe amandoi.

Ciupeste-mi sarutul cu o mangaiere,
Strecoara-ti mana fara de rusine,
Iar sanii tai…precum coaptele mere,
Lasa-i sa-i simt cum stau pe mine.

Lipeste-ti sfarcul tau de buza mea de sus,
Si lasa-ma sa ti-l gadil tresarirea,
Priveste-ma in ochi si da-mi raspuns,
Esti umeda si umeda iti e privirea…

Iti simt focul din trup, in tine ard usor,
Cu noi sa arda in pacate asternuturi,
Simtim in noi al indecentei zbor,
Sunt fantezii ce zboara ca si fluturi.


Versuri: Catana Cristian-Alexandru

No comments:

Post a Comment

Relaxare muzicala

Cititorii mei pe glob