Friday, July 10, 2009

File din Jurnalul unui Virgin



Fila 2


Dezolant.S-a mai scurs o zi. Asa s-au mai scurs si altele. Ma gandesc ca ieri m-am simtit ridicol. Ma doare ca azi, ma simt la fel. Deja, pentru maine, nu-mi fac probleme, nu o sa am surprize. Imi voi mentine trend-ul. Sunt un sclav...al obisnuintei, al plafonarii, al complexelor...

Prietenii mei isi etaleaza cuceririle . Apoi, isi etaleaza victoriile nocturne. Fiecare isi prezinta prietena, iubita, amanta...ca pe un trofeu.
Cand vine randul meu... inventez. Le zic si eu ca mai ies cu cate o fata. Ei ma lauda. Sunt mandrii ca-s ca ei. Uneori, ma tachineaza ca nu le dau detalii. Fac pe misteriousul. E mai bine asa. Desi, in sinea mea, sunt ridicol. Un virgin, ridicol, cu dorinta de a parea la fel ca ei – cei normali.

Sunt constient ca trebuie sa schimb ceva. E mai mult decat o simpla pierdere a virginitatii. E vorba de comportamentul meu, de felul meu de a fi si de tot ce deriva din mine. Am ajuns sa cred ca am probleme. As merge la un psiholog, dar, ceva ma retine. E vorba de rusine. Mi-e rusine de mine. Cum sa merg la psiholog...ca sa pot sa-mi pierd virginitatea? Ma rog, nu-mi “ofera” el nimic...ca sa mi-o pierd , la modul fizic. Oricum, e ridicol.

In anii trecuti nu m-a sufocat atat de mult problema mea. Ma preocupam cu a invata. Asa a trecut perioada liceului, apoi, cea a facultatii, si-n prezent...m-am trezit un absolvent virgin, dar invatat. E si asta o realizare. Acum, in timpul liber, pot spune ca ma gandesc cum sa-mi pierd virginitatea. Ce ridicol...

Am nevoie de ajutor. Trebuie sa fiu ca ei !

7 comments:

  1. mane imi vine sa rad dar cre` ca is multi care se regasesc aici in cuvintele astea "m-am trezit absolvent virgin" e tare hai ca is kiar curios de continuare virginul devine un profitor :)))

    ReplyDelete
  2. I think it's going to be interesting:)

    ReplyDelete
  3. Nu stiu de ce dar cred ca va fi un happyend pe aici:))

    ReplyDelete
  4. nu trebuie sa fii ca ei. vrei sa fii ca ei. e de apreciat mentalitatea ta contrastanta. excedent intr-o parte, mult prea laconic in cealalta.e-o lupta continua. cine castiga? atragatorul. de ce?pentru ca virginul vrea sa fie ca el. unde iti sunt prioritatile?

    ReplyDelete
  5. "Virginule, scapa de complexe, ca esti ok!"
    http://video.google.com/videoplay?docid=-2410930479546461180&hl=ro
    http://video.google.com/videoplay?docid=-4897349401540399182&hl=ro

    ReplyDelete
  6. Zi sincer : e "Atragatorul" cand era mai tinerel ! ;)

    ReplyDelete
  7. Tind sa-i dau dreptate lui Leo

    ReplyDelete

Relaxare muzicala

Cititorii mei pe glob