Thursday, July 30, 2009

File din Jurnalul unui Virgin



Fila 3

Virginitatea m-a facut sa ma urasc pe mine. Sa-mi urasc conditia de virgin. Este un defect, pe care mi-l port, pe care-l constientizez si care-mi provoaca dureri. Ma doare ca sunt asa, ma doare ca sunt Eu. Am 24 de ani si degeaba.

Am bifat pana acum doar aspecte teoretice. Imi inchipui cum as face dragoste din prisma articolelor cu teme despre sex, pe care, le rasfoiesc in dese randuri. Cei care scriu, cei care au probleme si intrebari aferente problemelor lor sunt atat de penibili. Ii citesc si ma amuz. Uneori , uit ca-s la fel de penibil. Dar, spre deosebire de mine, ei au curaj, vor sa schimbe ceva, si cauta modalitati s-o faca. Si eu vreau sa schimb ceva...numai ca nu stiu cum.

Unii se mangaie singuri. Se ating si spun ei ca asta le confera satisfactie. Cum e posibil ca o mana si un organ...sa-ti ofere satisfactie? Ori eu sunt inapoiat ori ei au probleme grave...mintale. Repet...au o mana, un organ, isi folsesc imaginatia si ating rezultate . Rezultate, care, dupa spusele lor, iau forma unui lichid. Mi se pare...atat de scarbos...

E o chestie destul de ciudata...dar nascatoare de rezultate. Si dupa spusele lor...rezultate optime. Acest fapt ma face sa devin curios. La urma urmei, nu ar parea atat de dificil. Mana am, ce ar trebui pus in mana, am...trebuie doar sa mai citesc despre cum sa ma misc si sa ma las purtat de senzatie. In schimb, sper sa nu vomit.

Voi ati incercat? Imi puteti da vreo indicatie? Sau...inainte de a o face, sa scriu la o revista? Ce sa fac s-o fac cat mai corect?

8 comments:

  1. :))))))
    ma scuzi dar nu crezi ca ar trebui sa "o faci cu o femeie, mai intai de toate?"
    si asa exista sanse mai mari sa "nu vomiti"
    excelenta postarea!
    apropo mersi de vizita!
    ai un premiu Mr. Virgin!

    ReplyDelete
  2. timiditatea sau teama de-a fii cu o femeie , sa simti placea cu o femeie este una si alta s-o faci cu mana ta................curaj Mr virgin

    ReplyDelete
  3. nu mai sta pe ganduri,si nici curios...................incearca si parerea se va schimba...............senzatia pe care o vei simti alaturi de-o femeie va fii de neuitat...........MR VIRGIN!

    ReplyDelete
  4. "Mana am, ce ar trebui pus in mana, am..."
    :)))

    ReplyDelete
  5. Gata? Te lasasi de sportul asta, domnule povestitor?

    ReplyDelete
  6. Eu zic sa faci rost de o mana de femeie ... nu e chiar asa buna mana ta. Bafta !

    ReplyDelete
  7. MDA...Am citit un articol in care spunea ca nimeni nu moare virgin.asa q nuti face griji.

    ReplyDelete

Relaxare muzicala

Cititorii mei pe glob